diumenge, 9 d’agost del 2009

Cap 6 Bellesa i poder

Els guapos, ai els guapos com la saben llarga.
Presència, cert aire de superioritat per aquest punt que tenen guanyat per endavant quan entren en escena.
Els guapos són la perdició per un que no sap dir que no i és que quants cops he comprat mes del compte perquè el dependent era guapo!
L'altre dia em va passar a la feina. El guapo de torn em va trucar per demanar-me quelcom politicament incorrecte, no no es tracta de res sexual per desgràcia meva, però jo vaig cedir, perquè és guapo i el desitjo, perqué no és un sexsymbol però m'agradaria petonejar-lo i muntar una escena sobre la taula d'aquestes en que llences els papers i a l'estil Brian li descordes la camisa mentre el teu cap resta impassiu al despatx del costat.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo he arribat a una conclusió després de molt temps: els guapos son uns creguts ególatres, adictes al gimnas, sense res darrere dels seus musculs!
Millor un bear que una musculoca mil cops!

Busca qui t'ha pegat ha dit...

a mi, com a tots, m'agraden els guapos. què hi farem?!

enhorabona pel blog!

Columnista ha dit...

En general sol ser així Glamboy, com diu un amic: Els guapos són els raros!

Busca qui t'ha pegat si si aquest és el problema que ens tenen agafasts pel físic. Gràcies per visitar-me.