dilluns, 20 de juliol del 2009

Cap 3 Actiu o Passiu?

És l'estudies o treballes dels xats d'ambient. La forma de dir hola mes directa i que sentencia si aquella nit vols sucar melindro o intentar tocar el sostre amb els peus.
També hi ha la forma d'entrar de quan et medeix? i que sempre em fa pensar en que no disposo de cinta mètrica a casa i que ves a saber si algun dia la podré necessitar per ...alinear un quadre.
Un creu que un cop sortit de l'armari, després de fer la travessia del desert i el calvari de qui t'ha crucificat la resta és un camí de roses però obviant la tortura perpètua dels intolerants a nivell interior se'n desperten d'altres.
Val he abdicat de la heterosexualitat. M'he passejat lleugerament per la transició bisexual del provar-ho tot i ja se que a mi el que em posa en guardia són els homes però quin rol prefereixo al llit????
Al principi doncs posar s'hi sembla mes senzill, dolorós però assumible i parlant amb amics. Quan la teoria és el que predomina, i els amics són heterosexuals. Et plantegen el dones o reps. De seguida et ve al cap el tanto monta monta tanto, la polivalència que tant esta de moda. I la veritat quan el que vols es començar a ser sexualment actiu (i no ser carn de monòleg) dons el jo m'adapto sobre la marxa és el que millor funciona.
La meva primera experiència sexual completa fou amb un que volia que el penetres sense ser ell conscient de que era la meva primera vegada. Ja que mamades i un coitus interruptus amb un mig noviet em nego a dir-ne polvo. La veritat es que entre la goma, l'alcohol i la poca pràctica em vaig sentir una mica frígid al principi i quan vam intercanviar papers doncs el dolor d'avançar en un nou món i el cap esclafat contra el capçal em van fer desitjar les altres arts amatòries i pensar que els rotllos d'una nit són molt eròtics pel ritual però ni saps que li agrada a l'altre ni entens com encaixar be amb ell.
A posteriori m'he trobat casos radicals de jo nomes soc passiu o a mi ningú em penetra, soc molt home... sense comentaris sobre que és mes masculí. Tots els homes tenim el punt mes erogen a la pròstata i diguin el que diguin mira si ens van fotre el punt G dins del cul serà per alguna cosa....
Els radicals doncs com a tot arreu són molt exagerats i estan en aquell extrem per algun fet tant fort que si els hagués succeït per l'antitesis doncs allò que defensarien.
En definitiva crec que el bo i el que m'agrada es variar i actiu o passiu, el que tu vulguis rei però després canviem una mica.

2 comentaris:

EMS ha dit...

Hola.
M'agrada el teu blog.
Espero visitar-lo sovint i que segueixis escrivint les teves idees.
Endavant!

Columnista ha dit...

Moltes gràcies per encoratjar-me. Vaig a publicar el Capítol 4.

T'espero per aquí!