diumenge, 19 de juliol del 2009

Cap 2 Tot sobre mi

Potser abans de seguir m'hauria de presentar, almenys una mica:
Home, gay rematat, per molt que decepcioni a una nissaga sencera.
De professió liberal. A prop dels 30 i afortunadament visc sol en un pis fantàstic.
Si un sempre esta buscant feina (en tinc però pot ser millorable), pis (de lloguer, però perfecte) i l'amor (be, be, he introduït la paraula que molts utilitzen com a sinònim de sexe, que no ho és, i molts d'altres com tot el contrari, que tampoc).

Doncs jo diria que quan fa una dècada vaig posar els peus a la city una de les finalitats, a part d'estudiar i alliberar-me, fou el fet de que BCN era el lloc mes idoni per trobar l'amor. On podria trobar mes nois que juguessin a primera divisió com jo. Be, estava Chueca però el fred i el calor extrems no m'atreuen i Sitges doncs esta be per un cap de setmana o pels guiris però no era suficient.
Perxo que millor que la gran ciutat del Mediterrani. Doncs cametes ajudeu-me cap allí, a ramblejar com un desesperat en busca de nois que passegessin agafats de les mans i a cercar el Rainbow en algun bar.
Una dècada desprès ja situo millor el Gayxample i, segueixo buscant l'amor....
Però és que l'amor no esta fet per mi o es que potser nomes és un concepte de conte de fades hetero??

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo pensava que era un conte de fades hetero! N'estava convençudíssm (fins i tto vaig desenvolupar una metateoria que pots lelgir aquí-> http://glamboy69.wordpress.com/2009/02/09/lamor-ha-mort/

Pero... un bon dia vaig conèixer un altre noi que estava com jo i... pam! La teoria a fer punyetes i de cuatre grapes a la monogamia!

Bona sort amb el blog! Ja tens al primer lector-fan!

Columnista ha dit...

Bon post, inspirador. Erets mes escèptic que jo a la par que cínic.
Nomès digue'm que a data d'avui encara trobes estúpid Sant Valentí. Una cosa és acceptar la monogàmia i l'altra destil.lar insulina en forma de cor.

Anònim ha dit...

Obviament si, Sant Valentí es una estupidesa si!! ajaja