dilluns, 11 de gener del 2010

Cap 1: Els bons propòsits.

S'ha acabat, prou de lamentacions.
Aquesta actitud passivo-agresiva no em porta enlloc així que aquest any mes que lamentar-me de les males cites tinc un pla: Canviar la meva targeta de presentació i això vol dir aconseguir un físic òptim costi el que costi (sense intervenció de visturi ni Naturhouse, que consti).

Primer: Gras, sobrepes, el gran problema: ara perdo 5 Kilos ara en guany 10 de retruc i anant passant el temps em planto davant del mirall amb una col.lecció d'estries que em recorden tots els excessos d'una pell que ha rebentat de tant tibar.
Gran pas: admetre la realitat: 97, 350 Kilos. Espectacular!!! el mai vist.... Hi he de posar Fre.

Segon: El gran esforç: Al.lergic al gimnàs com soc: plantejo dos propòstis factibles: caminar una hora mínim cada dia i demà m'arriba una bicicleta estàtica made in internet.

Tercer: Ets el que menges. Cuinar cada dia (en porto dos menjant de tot i sa, i fent 5 menjades) Bye bye fast food. Almenys 6 dies a la setmana.

Ufff deu n'hi do per ser el primer dia!!!
I will survive.
To be continued...

4 comentaris:

Columnista ha dit...

Un altre dia superat. Ja en van tres.
Ara amb la bici a casa. He fet dues sessions de 10 minuts al nivell 3, caminat una hora i una suada per muntar-la que riute'n dels mobles de l'Ikea. Poc a poc i bona lletra. De moment no hi ha temptacions de pecar i si necessitat de veure baixar la balança.

Deric ha dit...

Estan bé els nous propòsits, ara cal mantenir-los!
Ejem! T'he de dir que jo vaig regularment al gimnàs tot i que també em fa molta mandra i que perquè qualsevol treball de cardio sigui efectiu, ha de ser de mínim 30 minuts...

És a dir: caminar 1 hora està molt bé però ha de ser a un ritme elevat.
10 minuts a la bici és només l'escalfament i sí el pots fer a nivell 3, però després cal que t'estiguis 20 minuts més i a poder ser nivell 6 o 7 (depenent dels nivells que tingui, jo parlo sobre 12).

Au! Ànims!

(He quedat una mica repel·lent?)

Columnista ha dit...

Je je senyor Will Trumar una mica repel.lent però s'agraeixen els consells i sobretot els ànims.
Camino una hora (avui també) i ràpid ja que els primers 30 min no es consideren esport.
Avui he fet 15 min al nivell 4 (4 de 8). Vull anar augmentant poc a poc perque si al principi forço la màquina acabare amb moltes agulletes i agafant-li tírria.
4 dies de vida sana. Ara el que em preocupa és el cap de setmana.

Columnista ha dit...

Un dia mes superat. Avui els bons consells d'una amiga m'han fet veure que l'1 es el nivell per començar i he fet un episodi sencer de Will y Grace (20min) seguits. Entre això i que he anat de rebaixes (sabates, sabatilles, mitjons i uns pantalons per aguantar la bici que ja he estrenat), res de roba, que encara no toca. 5 dies! i dema divendres ufff i el passo fora...