diumenge, 1 de novembre del 2009

Cap 12: La homosexualitat com a mesura de totes les coses

Fent recompte d'experiències viscudes, del pas del temps i de la relació amb la família i amistats m'he adonat que sovint utilitzo la sortida de l'armari com a punt de referència pel pas del temps.
No és la mes important experiència viscuda peró un dels punt d'inflexió que m'han marcat mes, tant com a descoberta personal, tortura prèvia a l'acceptació explicació i com he interactuant desprès tant amb vells com nous coneguts.
Aquest cap de setmana l'he passat en família i amb una bona amiga d'aquestes que a ulls del poble i de la família que no s'adona de quin peu calço segurament ha fet córrer veus de novia a la vista!!
Això m'ha fet reviure que hi ha molta gent que encara no em coneix prou com per adonar-se que per mi les dones són aquesta admirable companya mentre desitjo al cambrer del meu restaurant favorit o em torturo per no anar al gimnàs condemnant-me a la vida de l'homosexual graciós i lector extra de sèries i films.
Fa 6 anys que vaig dir per primer cop en veu alta soc gay, homosexual o com ho vulguin dir.
En fa 5 que vaig passar la etapa de cabell llarg, invents de look i vestimenta.
5 en fa també del primer petó de veritat a un noi on vaig contrastar que no es que no tingues poc desig, sinó que els petons amb una noia no tenien gust a res de bo.
6 del disgust matern, 4 de la millor nit de sexe, 2 d'absència de relacions dignes per recordar.
I sempre amb el rerefons del fet de ser homosexual però sense ser-ho a seques.
Soc persona, escriptor amateur, tolerant, un realista il.lusionat, ulls verds, amb tendència a perdre la silueta i entre d'altres coses gay, obertament per qui em coneix de veritat, amb cert orgull per contrarestar la foscos de la no-acceptació i pretenent combinar cada dia mes la meva realitat d'home que desitja als homes amb la tranquilitat d'una vida senzilla però intensa com el primer cop que vaig dir: Sí, soc gay.

1 comentari:

Deric ha dit...

sí que portes bé el control de dates, jo sóc un desastre per això!